01/04-2013

Salaam alaykom!
Hoppas att allt är bra med er!

Ja, efter tre dagars intensiv kunskap i Älvsjö med massa trevliga människor och sötaste vännerna så är det dags att vila ut sig!
Det har varit så roligt och väldigt lärorikt och man blir lite ledsen att det är över... Men men, får vänta tills nästa år in shaa Allah! :)
Konferensens höjdpunkt var nog föreläsarna Yaser Qadhi, Zaid Shakir, Bilal Mizher och Mohammed Jihad.
Maten ska man inte glömma, ibland var faktiskt maten lite sådär, men pressbyrån fanns inne i mässan så man kunde bara gå dit och köpa något gott. Jag och några kompisar gick under lördagen till Palmyra i Årstaberg och dela en tallrik. Hahah vi kunde inte ens äta hela tallriken ma shaa Allah, så mycket mat var det.

Och så självklart, kompisarna! Fina systrar inom islam man träffar på hela tiden och lär känna nya fina människor och håller kontakten. Ett av de fina systrarna man fick träffa lära känna va Rihab, ni kan kika in hennes blogg som heter www.rgc.nu
En annan syster jag fick lära känna lite, kan jag inte nämna namnet på, men ni kan också kika in i hennes blogg som heter: Www.stardust.vimedbarn.se om jag stavade rätt då jag skriver från mobilen.
Underbara systrar verkligen, Allahomma Barik feekom! Ma shaa Allah!

Men nu får jag ta i kragen och börja plugga! Jag måste nu utnyttja lovet för att hinna ikapp med skolan..
Jag behöver era duaa, systrar!
Må Allah belöna er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Silver Sister

Living Life At It's Best <3

RSS 2.0