Åh, snart möts vi igen, åh min kära påsklov!

Salaam alaykom/ heeej!

Idag var det väldigt tröttsamt även om det inte var så mycket att göra, förutom att gå till skolan...
Vaknade lite sent imorse och kom till skolan nästan en timme försent... Missade nästan hela första lektionen vilket var företagsekonomi, men Alhamdulillah jag hann ändå ikapp med det vi skulle göra :D
I slutet av dagen när vi skulle sluta så va jag och några andra tvungna att ha ett omprov i Administration.. Jag hade gjort provet innan men hade inte direkt pluggat till ordentligt så jag blev underkänd på just det provet. Lite skillnad blev det förstås idag även om jag inte hade pluggat hehe... Får hoppas på det bästa in shaa Allah!

Snart ska jag läsa en bok skriven på engelska som heter: "Tuesdays With Morrie". Jag som faktiskt hatar att läsa böcker, tyckte faktiskt att denna bok var väldigt intressant. Skönt för mig och mina betyg då jag inte behöver kämpa mig igenom boken för att nå ett godkänt betyg, nu när jag ligger liiite risigt till..
Snart, bara snart så är det påsklov vilket jag läääääääääängtar till! Har varit väldigt skoltrött på sistone så det ska bli skönt att vara hemma, inte för att jag kommer slippa plugget helt och hållet men åtminstone slipper att vakna så tidigt på morgonen.

Förresten, ni vet väl att Sum-konferensen som numera heter "Muslimska Familjedagarna" börjar nu på fredag? Missa inte detta tillfälle då man kan lyssna på bra föreläsningar av väldigt älskvärda föreläsare, träffa andra systrar runt om Sverige och eventuellt Norge och Danmark, sköna underhållningar och god mat!
Vem vet, vi kanske ses där.. Eller of course, ni vet ju inte vem jag är hihihihi!

Slutsnackat! Nu måste jag läsa min bok innan jag somnar.
Ha det bra, gott folk! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Silver Sister

Living Life At It's Best <3

RSS 2.0