Wohoo Första Inlägget!

Salaam Alaykom/Hejsan!
 
Som man ser här då så är detta mitt första inlägg!
Jag kan börja med att presentera mig själv, Jag är en tjej som älskar att ligga hemma och sova! Jag studerar och bor hemma med mina föräldrar för tillfället!
Jag är förlovad och ska snart gifta mig i sommaren vilket känns lite pirrigt.
Som sagt, jag älskar att sova och äta, att laga mat och baka är något som jag älskar att göra och vill utvecklas mer i och kanske blir framgångsrik inom det i framtiden, In shaa Allah (om Allah vill)
Sist, men absolut inte minst, jag är Stolt Muslim :)
 
Jag kommer inte berätta så mycket mer just nu, men följ gärna min blogg där jag kommer uppdatera minst två-tre gånger i veckan. Med tiden ökar jag självklart uppdateringen om det är så att önskan finns :)
 
Tack för mig och hej svejs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Silver Sister

Living Life At It's Best <3

RSS 2.0