Valentine's day? Ain't nobody got time for that!

Salaam Alaykom/ hejsan!

Andra inlägget redan, någon verkar vara riktigt taggad! :D

Ja, som många tyvärr firar så är det Alla hjärtans dag idag, jag firar inte det eftersom det är något som inte har någon grund inom islam och efterliknar människor utanför islam.
Plus, du ska inte älska din man (jag säger inte pojkvän för att jag är emot utomäktenskapliga förhållanden, men respekterar er ändå) en gång per år bara för att det är alla hjärtans dag, du ska älska honom varje dag för att hålla äktenskapet vid liv.

Så för mig är det en helt vanlig torsdag den 14 februari 2013.

Då ska man gå och lägga sig vid sängen igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Silver Sister

Living Life At It's Best <3

RSS 2.0